lørdag 26. april 2014

Gleden er...DIY Tardis.




Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på noe kreativt igjen. 
Så da søstern ønska seg nytt nattbord, benytta jeg sjansen. Jeg tok turen til den lokale brukthandelen, og fant ett billig, litt slitt nattbord, som fortjente en liten "make over".
(siden jeg er litt "nooob" på dette blogge greiene, tok jeg selvfølgelig ikke noe "før" bilde. Men det ligna litt på dette:...)  


Siden nattbordet var i ubehandlet materiale, måtte jeg først grunne. (Igjen, ingen bilder, så dere må bare ta mitt ord på det..) Så malte jeg hele bordet i en utrolig fin, matt, knallblå farge. Og malte på detaljene i blank sort og hvit. Siden fremsiden på nattbordet var så ujevn (skuff/dør og speil i døra.) var det nærmest umulig å få de "rette" strekene rette. Derfor valgte jeg å tegne på alt med frihånd, så utrykket ble mer "tegneserie" enn jeg først hadde tenkt. (men igrunn bare mer kult, med tanke på at søstern er en "tegneserie geek" <3) 

Resultatet ble slik: 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar