tirsdag 28. april 2015

"Gleden" er...mislykka prosjekt!

Jeg var så glad! Jeg har fått en hel bøtte med perler av tante idag og skulle ENDELIG få prøve meg på å lage de kule perlebollene!! =D  


Jeg smurte en bolle og fylte den med perler... Det var så gøy! Så mange fine farger! 
Åh forventingene! ♡


Jeg planla bursdagsgaver og julegaver, mens jeg stod det å dytta de fargerike perlene forsiktig på plass...



Jeg satte timeren på 15 min (for det mener jeg at jeg har lest ett sted at jeg skulle!)
Også satt jeg der full av forventnign! Den skulle bli så fin! ♡


Da jeg tok den ut av ovnen var den akkuratt så kul som jeg hadde sett for meg! =D
Jeg måtte bare la den bli avkjølt før jeg kunne ta den ut av bollen!


Men glede ble fort sorg, da jeg fant ut at perlebollen satt jo bom fast i den andre bollen!! =( 
O`sorg og smerte!! Og når jeg sier smerte, mener jeg SMERTE! Jeg måtte jo få disse perlene ut på en måte! Bollen ble satt inn i ovnen igjen så perlene smeltet og jeg stod med kniv og skrapte de ut! Enda er ikke bollen regn...(unnskyld mamma!) Og jeg står igjen med kutt og brannsår på fingre og armer..! Uten noe perlebolle! =(

Så, moralen her er...: "Det er lurt å spørre en voksen om hjelp!"



(Jeg skal nok prøve igjen, men da blir det nok litt mer igjennomtenkt først!....
-Kanskje lage det i en glassbolle!? *KRÆSJ!!*)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar